09 February 2011

Nasi Kandar Hj. Ramli

Pernah dengar Nasi Kandar Hj. Ramli tak? Inilah satu-satunya nasi kandar melayu yang aku tau. Biasanya nasi kandar kat kedai mamak je kan? Masa balik kampung aritu, aku p makan kat sini. Sebelum ni memang tak teringin pun nak try sebab aku suka makan nasi royale (nasi ganja) kat Aloq Staq tu. Tapi aritu tengok rancangan apa ntah kat tv3... ada promote nasi kandar ni. So apa lagi... dan-dan tu juga aku nak p.



Lauk-pauk yang disediakan memang menyelerakan. Aku tak try semua lauk sebab aku tak suka seafood. Aku makan nasi dengan ayam kampung goreng saja. Kuah banjir. Sedappppp! Lupa nak amik gambar.

Tengok tangan ketam tu... cam memanggil pelanggan je hihihihihi

No comments:

Post a Comment